Inspiratie/Inspiration

Mensen vragen mij hoe ik op alle tekenideeën kom. Nou, eenvoudig, gewoon door om mij heen te kijken. Maar vandaag vond ik op de blog-pagina van Danny Gregory een lijst met meer dan 300 tekenideeën.
Dus, als jij ook denkt aan het starten van een blog zoals deze, of gewoon wel elke dag te tekenen maar niet te bloggen (en niet goed weet wat te tekenen), dan kun je een kijkje op zijn site nemen. Ik heb verschillende boeken van Danny, en misschien is hij niet de beste illustrator (daar kan je over discussiëren) hij inspireert enorm om je te laten tekenen. Na het lezen van zijn boek, “every day matters”(Engelstalig) ben ik deze blog begonnen. Ik ga zijn lijst zeker van tijd tot tijd gebruiken!
DannyGregory_small

People asking me, how you get all you’re ideas to draw? Well, simple, just looking around me. But today I found, at the blog-site from Danny Gregory, a list with more then 300 subjects.
So, when you also thinking about starting a blog like this, or just drawing every day, (and don’t know  what te draw or can use some ideas) maybe you can have a look at the site from Danny. I have several books written bij Danny, and maybe he is not the best illustrator (you can discuss about that) , he is very inspiring to let you draw! After reading his book, “Every Day matters” I started this blog. I will use his list from time to time 🙂

De lijst met onderwerpen vind je hier, the list with draw-subjects you can find here:
KLIK HIER  (of course, also look at his inspiring blog/natuurlijk, kijk ook op zijn inspirerende blog!)

Leave a Reply

