Dag 151 Kikkertjes

Ik moet mezelf weer even een schop geven, ik ben een beetje gedemotiveerd geraakt omdat de tekenles voor volwassenen niet meer doorging wegens gebrek aan deelnemers. Zo jammer!
Het was de bedoeling dat ik gaande het tekenen zou bijsturen op basis van dat wat ik bijleerde. Maar, zoals gezegd, ik moet mezelf even een schop geven, en mogelijk vind ik komende winter wel een andere tekenles, of gaat deze alsnog door.

Hier een speciaal verzoek van Elly, zij wilde graag een kikker op een plompenblad. Zijn dit genoeg kikkertjes Elly 😉 ??
Dag 151 kikkertjes

Leave a Reply

