Dag 122 Schildpad

Vandaag had ik een dipje. Ik was van plan met deze dagelijkse blog te stoppen. Soms is tekenen niet leuk, want heb ik te weinig tijd, geen zin of zoiets. En dan MOET het, en dan is het niet leuk.
Nu ben ik blij dat ik vanavond toch een tekening heb gemaakt, want eerlijk is eerlijk, het tekenen van een leuk diertje, een cartoon-achtig schepseltje, dat gaat steeds een beetje beter. Ik ben er nog lang niet, maar het gaat mij wel makkelijker af om het te tekenen. Ik ben vandaag dus in ieder geval doorgegaan met de blog šŸ˜‰
Dag 122 turtle

Leave a Reply

