Dag 66 : Kastanjes

Dag 66 kastanjesVandaag zijn we met de hond een extra lange wandeling gaan maken in het kader van dierendag. En natuurlijk ligt er van alles in het bos, en heb ik voor de komende dagen een paar dingen meegenomen 🙂
copicmarkers op Bristol smooth surface papier.

3 responses to “Dag 66 : Kastanjes

  1. Hoi Ivonne, neem dat soort ‘spul’ maar mee naar de tekenles😄 Ik kom voorlopig niet in het bos en dit zijn zeer dankbare onderwerpen om na te tekenen. Mooi hoe je de schaduw hebt getekend, haalt de kastanje van het papier los asw. De binnenkant van de bloed helft mag dan ook ietsje meer schaduw hebben (linksbinnen).

    Liked by 1 person

  2. Hoi Peter, iets meer schaduw in de holle helft, ga ik doen! Deze helften heb ik al weggegooid, die zijn na één dag al niet fris, maar als je wilt, dan zoek ik dinsdag wat nieuwe?

    Like

Leave a Reply

