Dag 50 : Mijn baby-pop John

We hebben de zolder leeggehaald, en daar kwam John (ja, sorry, het is een jongen, ondanks dat hij wat kenmerken mist) naakt, en met een ook halfdicht vandaan. Ik was nooit zo’n goede poppenmoeder, en vrees dat ik dat nog steeds niet ben.

Ik ben niet zo goed in “verkorten” dat wil zeggen, iets dat naar je toekomt, zoals hier een armpje, tekenen. Een goede oefening dus! Wat grappig is, is dat je het buikje niet tekent, maar alleen vorm geeft door schaduw toe te voegen.

Potlood is lastig te scannen, daar was ik al een beetje bang voor. HB-potlood, in Gerstaecker aquarelboek.
Dag 50 John wp

Leave a Reply

