Dag 15 : houtskool

Vandaag heb ik niet in mijn boek gewerkt, maar de huiswerkopdracht gemaakt van klas 11, van de site wetcanvas. Ik volg daar een online tekencursus, en krijg opdrachten die mij goed uit mijn comfortzone halen. Klas 11 dus, met als opdracht iets van groente of fruit te tekenen, en een gegeven voorbeeld, in dit geval de schedel van een schaap. En ja, niet met tekenpotloden, maar met houtskool. Niet mijn ding, maar toch grappig om ook dingen te doen die ik normaal niet zou doen. Het laat je in ieder geval breder kijken en werken. Ik weet nog niet of ik over ben naar de 12e klas, net ingediend dus 😉

Paprika en tomaat

Paprika en tomaat

schedel schaap

schedel schaap

Leave a Reply

